Жетісулық еңбеккерлер Президент бастамасын қолдайды.

Жетісулық еңбеккерлер Президент бастамасын қолдайды.

Коронавирус індеті жаһандық экономикаға қатты ықпал етуде. Қазір ғаламның экономикасы секем алып, көптеген мемлекет абдырап отыр. Осындай ауыр кезеңде ел Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстан халқына мәлімдеме жасап, Үкімет тарапынан іске асырылуы тиіс шұғыл шараларды тапсырды.

 

Мәлімдемеде ауыл шаруашылығымен айналысатын кәсіпкерлерге қолдау көрсетілетіні де айтылды. Атап айтқанда, бюджеттен 70 миллиард теңге, көктемгі егіс науқаны үшін «Қарапайым заттар экономикасы» бағдарламасы арқылы қосымша 100 миллиард теңге бөлінетіні белгілі болды.

 

Өңір басшысы Амандық Баталов ауыл шаруашылық саласына ерекше көңіл бөлуде. Тиісінше, Алматы облысы агросекторда көш басында келеді. Осы орайда, ауыл шаруашылығы кәсіпкерлері аграрлық сала экономиканың драйвері екенін ескере отырып, бұл маңызды шешім деп біледі.

 

«Асыл тұқымды сиырды өсірумен айналысатын «Тәжікеев» ШҚ басшысы Жеңіс Тәжікеев «Қызығы мен қиындығы мол кәсіппен айналысатын шаруаларға бұл үлкен қолдау. Осындай қолдаудың арқасында егін шарушылығы, жеміс-жидек шаруашылығы, мал шаруашылығын өндіруде еліміз алдыңғы қатарға шығады»,- дейді.

 

Сонымен қатар, Үкіметке жанармайдың нарықтық бағасын он бес пайызға арзандатып, 165 теңгеге дейін төмендету міндеті жүктелді. Осыны қамтамасыз ету үшін 390 мың тонна жанармай жеңілдікпен сатылатыны да мәлім болды. Жалпы, Алматы облысында ауыл шаруашылығын дамытудың әуелеті зор. Жетісуда аграрлық саланың өркендеуіне үлес қосып жүргендердің бірі  «Қыдырәлі» ШҚ басшысы Секен Шенгелбаев. Ол шаруашылықты өрге қарай дөңгелету жолында мұндай қолдау көрсетілгеніне дән риза.  

 

 «Осы және өзге де айтылған шаралардың барлығы азаматтар мен отандық бизнесті, ауылшаруашылығын қолдау үшін жасалып жатыр. Бұл қолдауды пайдалана отырып, қызылша өнімің көлемін ұлғайтуға жұмыс атқарамын және де Президентіміз  қабылдаған кеселмен күресудің нақты шараларынан бейтаныс болған бұқараны биліктің хабарлаған әр жаңалығына, төтенше жағдай кезінде қабылданған жаңа ережелерге бағынуға шақырамын», - деді Секен Шенгелбаев.

Балқаш аудандық мәслихатының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы «Балқаш ауданының 2020-2022 жылдарға арналған бюджеті туралы» № 58-248 шешіміне өзгерістер енгізу туралы

2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің 104-бабының 4-тармағының 5) тармақшасына және 106-бабының             4-тармағына, «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес, Балқаш аудандық мәслихаты  ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

1. Балқаш аудандық мәслихатының «Балқаш ауданының                                  2020-2022 жылдарға арналған бюджеті туралы» 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 58-248 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде                № 5391 тіркелген, 2020 жылдың 10 қаңтарында Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) шешіміне келесі өзгерістер енгізілсін:

көрсетілген шешімнің 1-тармағы жаңа редакцияда баяндалсын:

«1. 2020-2022 жылдарға арналған аудандық бюджеті тиісінше осы шешімнің 1, 2 және 3-қосымшаларына сәйкес, оның ішінде 2020 жылға келесі көлемдерде бекітілсін:

1) кірістер  9 134 099 мың теңге, оның ішінде:

          салықтық түсімдер 347 745 мың теңге;

          салықтық емес түсімдер 10 320 мың теңге;

          негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер 10 033 мың теңге;

          трансферттер түсімі 8 766 001 мың теңге, оның ішінде:

          ағымдағы нысаналы трансферттер 3 270 871 мың теңге;

          нысаналы даму трансферттері 1 064 269 мың теңге;

          субвенциялар 4 430 861 мың теңге;

          2) шығындар 9 134 099 мың теңге;

          3) таза бюджеттік кредиттеу 37 454 мың теңге, оның ішінде:

          бюджеттік кредиттер 71 577 мың теңге;

          бюджеттік кредиттерді өтеу 34 123 мың теңге;

          4) қаржылық активтерімен операциялар бойынша сальдо 0 теңге;

          5) бюджет тапшылығы (профициті)  (-) 37 454 мың теңге;

          6) бюджет тапшылығын қаржыландыру (профицитін пайдалану)               37 454 мың теңге».

2. Көрсетілген шешімнің 1-қосымшасы осы шешімнің қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда баяндалсын.

3. Осы шешімнің орындалуын бақылау Балқаш аудандық мәслихатының «Экономикалық реформа, бюджет, тарифтік саясат, шағын және орта кәсіпкерлікті дамыту жөніндегі» тұрақты комиссиясына жүктелсін.

4. Осы шешiм 2020 жылғы 1 қаңтарынан бастап қолданысқа енгiзiледі.

 

 

   Балқаш аудандық мәслихатының                                   

   сессия төрағасы                                                                          М. Нұрман        

                                                                       

   Балқаш аудандық

   мәслихатының  хатшысы                                                         К. Омаров

Үкімет азаматтарға азаматтарға ескертеді алаяқтықтың жаңа нысандары туралы

Бүгінде әлеуметтік желілерде көптеген хабарландыру пайда болды, онда қазақстандықтарға жеке мәліметтерді сұрату арқылы электронды цифрлық қолтаңбаны алуға көмектесу ұсынылады. Сондай-ақ кейбір «пысық» азаматтар бұл жағдайды пайдаланып, төтенше жағдай кезінде табысынан айырылғандардан ЖСН, ЭЦҚ, банк картасының нөмірін, тіпті оның пин-кодын сұрай отырып, әлеуметтік жәрдемақыны рәсімдеп беру қызметін көрсетуді ұсынады. 
Азаматтарға арналған үкімет қазақстандықтарды мұндай қызметтерге жүгінбей, олардан бас тартуын сұрайды.
Жеке мәліметтерін, соның ішінде ЭЦҚ-ны бөтен адамдарға беру арқылы азаматтар өздері жеке деректері мен мүліктеріне қауіп төндіретінін түсінуі керек. Оның үстіне, аталған төлем азаматтардың шотынан өздерінің «қолғабыс етуімен» ұрлануы мүмкін.
Электрондық цифрлық қолтаңба мен оның құпиясөзін алған алаяқтар азаматтың egov.kz-тегі барлық жеке мәліметіне қол жеткізе алады. Оған қоса, олар жалған келісімдер жасасу үшін  оның атына кәсіпкерлік ашып, баспанасына бейтаныс тұлғаларды тіркеп, тіптен көлігін өзге адамның атына шығара алады. Банк картасынынң ПИН-кодын  алғаннан кейін алаяқтар ондағы барлық қаражатты шешіп алуы мүмкін. 
Азаматтарға арналған үкімет қазақстандықтардың онлайн түрдегі мемлекеттік қызметтердің барлық мәселесі бойынша,  соның ішінде ЭЦҚ мен жаңа әлеуметтік төлем түрі бойынша ақысыз түрде және еш қауіпсіз 1414 бірыңғай байланыс орталығынан көмек ала алатындығын хабарлайды. Қоңырау шалу тегін. Қазіргі уақытта оның жұмысына халыққа қызмет көрсету орталықтарының 1800-ден астам қызметкері тартылған. 
Сонымен қатар Facebook әлеуметтік желісінде «eGov помощь» тобы құрылды, онда қарапайым желі қолданушылары, IT-мамандар және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметкерлерінен тұратын бірқатар ерікті жиналды. Олардың барлығы  egov.kz порталының белсенді қолданушылары, олар мемлекеттік қызметтерді үйден шықпай-ақ алады және елімізде орын алған қиын сәтте өзге азаматтарға электрондық үкімет порталын пайдалануды үйретуге дайын. Сондай-ақ еріктілер азаматтардан еш жеке деректерін талап етпейді, тек сұрақтарына жауап беріп, пайдалы кеңестер беру арқылы мемлекеттік қызметті алуға көмектеседі.
Егер азамат ескертуімізге қарамастан, ақылы түрде күмәнді «көмекшілердің» қызметтерін пайдаланып үлгерсе және жеке мәліметтерін берсе, Азаматтарға арналған үкімет оларға ЭЦҚ-ның құпиясөзін pki.gov.kz-тегі жеке кабинеті арқылы өзгертуді немесе кілттердің күшін жоюды ұсынады.

 

Как получить выплату

Толығырақ...

Салық есептілігі нысандарын ұсыну мерзімдерін ұзарту туралы

«Қазақстан Республикасында төтенше жағдай енгізу туралы»
2020 жылғы 15 наурыздағы №285 Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығын іске асыру үшін «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» (Салық кодексі) Қазақстан Республикасы Кодексінің 19, 212-баптарын басшылыққа ала отырып, салықтық есептілікті электрондық нысанда ұсынған кезде, келесі нысандардың ұсыну мерзімін 2020 жылдың 30 сәуіріне дейін ұзарту:

1)       корпоративтік табыс салығы бойынша декларация (100.00, 110.00, 150.00, 180.00 нысандар);

2)       жеке табыс салығы бойынша декларация (220.00, 240.00 нысандар);

3)       жеке табыс салығы және мүлік бойынша декларация
(230.00 нысан);

4)       көлік құралдары салығы, жер салығы және мүлік салығы бойынша декларация (700.00 нысан);

5)       қоршаған ортаға эмиссия үшін төлемақы бойынша декларация (870.00 нысан);

6)       жалға беру (пайдалану) шарттарының тізілімі (871.00 нысан);

7)       тіркелген шегерім пайдаланылатын арнаулы салық режимін қолданатын салық төлеушілер үшін декларация (912.00 нысан);

8)       бірыңғай жер салығын төлеушілерге арналған декларация
(920.00 нысан).

 

2020 жылдың 01 қаңтарынан бастап ҚР жалпыға бірдей жеке тұлғалардың табыстарын және мүліктерін декларациялау міндеттемесі кіргізіледі. Активтер мен міндеттемелер туралы декларацияны келесі көрсетілген жеке тұлғалар декларация тапсыратын жылдың 01 қаңтары

2020 жылдың 01 қаңтарынан бастап ҚР жалпыға бірдей жеке тұлғалардың табыстарын және мүліктерін декларациялау міндеттемесі кіргізіледі. Активтер мен міндеттемелер туралы декларацияны келесі көрсетілген жеке тұлғалар декларация тапсыратын жылдың 01 қаңтары бойынша ҚР-ның кәмелетке толған азаматы; оралман; тұруға ықтиярхаты бар адам болып табылатын ҚР-ның резиденті; шетелдік немесе азаматтығы жоқ адам (меншік құқығында мемлекеттік немесе өзге де тіркеуге жататын мүлкінің, сондай-ақ құқықтары және (немесе) мәмілелері ҚР-ның аумағында мемлекеттік немесе өзге де тіркеуге жататын мүлкі болған жағдайда); кәмелетке толмаған адам болып табылатын жеке тұлға (меншік құқығында мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлкінің, сондай-ақ құқықтары және (немесе) мәмілелері мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлікінің (жекешелендірілген тұрғын үйге ортақ бірлескен меншік құқығындағы мүлікті қоспағанда), оның ішінде ҚР-ның шегінен тыс жерде болуы; республика аумағында немесе одан тысқары мемлекеттер банктеріндегі барлық жиынтық салымдарының мөлшері 160 еселенген ең төменгі жалақы мөлшерінен асқан жағдайда: ең төмен жалақының
500 еселенген мөлшерінен асатын басқа тұлғалардың осы адам алдындағы берешек (дебиторлық берешек) сомасының және (немесе) осы адамның басқа тұлғалар алдындағы берешек (кредиторлық берешек) сомасының болуы) активтер мен міндеттемелер туралы декларацияны тапсырады және бұл декларация аталған жеке тұлғалардың ҚР-да және оның шегінен тыс жерде мыналардың болуы туралы ақпаратты көрсетуге арналады:

1) мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлкі, сондай-ақ құқықтары және (немесе) мәмілелері мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлкі;

2) тұрғын үй құрылысына қатысу үлесі;

3) банктік шоттарда ақшасы;

4) «ҚР-ның азаматтарына, оралмандарға және ҚР-да тұруға ықтиярхаты бар адамдарға олардың мүлікті жария етуіне байланысты рақымшылық жасау туралы» ҚР-ның Заңына сәйкес жария етілген ақшаны қоспағанда, республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және жеке тұлғаның активтері мен міндеттемелері туралы декларацияны тапсыратын жылдың алдындағы жылдың 31 желтоқсанына қолданыста болатын ең төмен жалақының 500 еселенген мөлшері шегінен аспайтын сомада көрсетілетін қолма-қол ақшасы;

5) ҚР-дағы банктер және банк қызметі туралы ҚР-ның заңнамасына сәйкес құрылған банктерге және банк операциялардың жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарға берешекті қоспағанда, басқа тұлғалардың жеке тұлға алдындағы берешегі (дебиторлық берешек) және (немесе) жеке тұлғаның басқа тұлғалар алдында берешегінің (кредиторлық берешек) – республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және жеке тұлғаның активтері мен міндеттемелері туралы декларацияны тапсыратын жылдың алдындағы жылдың 31 желтоқсанында қолданыста болатын ең төмен жалақының 500 еселенген мөлшеріне тең жиынтық сомадан асқан жағдайда міндеттеменің немесе талаптың туындауына негіз болып табылатын шарт немесе өзге де құжат болған кезде көрсетіледі;

6) өзге де мүліктер.

 

Балқаш ауданы бойынша

                                                                                                    мемлекеттік кірістер басқармасының

«салық төлеушілермен жұмыс жүргізу»

 бөлімінің бас маманы С.Р.Сейтаева

2020 жылдың 01 қаңтарынан бастап ҚР жалпыға бірдей жеке тұлғалардың табыстарын және мүліктерін декларациялау міндеттемесі кіргізіледі. Активтер мен міндеттемелер туралы декларацияны келесі көрсетілген жеке тұлғалар декларация тапсыратын жылдың 01 қаңтары

2020 жылдың 01 қаңтарынан бастап ҚР жалпыға бірдей жеке тұлғалардың табыстарын және мүліктерін декларациялау міндеттемесі кіргізіледі. Активтер мен міндеттемелер туралы декларацияны келесі көрсетілген жеке тұлғалар декларация тапсыратын жылдың 01 қаңтары бойынша ҚР-ның кәмелетке толған азаматы; оралман; тұруға ықтиярхаты бар адам болып табылатын ҚР-ның резиденті; шетелдік немесе азаматтығы жоқ адам (меншік құқығында мемлекеттік немесе өзге де тіркеуге жататын мүлкінің, сондай-ақ құқықтары және (немесе) мәмілелері ҚР-ның аумағында мемлекеттік немесе өзге де тіркеуге жататын мүлкі болған жағдайда); кәмелетке толмаған адам болып табылатын жеке тұлға (меншік құқығында мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлкінің, сондай-ақ құқықтары және (немесе) мәмілелері мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлікінің (жекешелендірілген тұрғын үйге ортақ бірлескен меншік құқығындағы мүлікті қоспағанда), оның ішінде ҚР-ның шегінен тыс жерде болуы; республика аумағында немесе одан тысқары мемлекеттер банктеріндегі барлық жиынтық салымдарының мөлшері 160 еселенген ең төменгі жалақы мөлшерінен асқан жағдайда: ең төмен жалақының
500 еселенген мөлшерінен асатын басқа тұлғалардың осы адам алдындағы берешек (дебиторлық берешек) сомасының және (немесе) осы адамның басқа тұлғалар алдындағы берешек (кредиторлық берешек) сомасының болуы) активтер мен міндеттемелер туралы декларацияны тапсырады және бұл декларация аталған жеке тұлғалардың ҚР-да және оның шегінен тыс жерде мыналардың болуы туралы ақпаратты көрсетуге арналады:

1) мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлкі, сондай-ақ құқықтары және (немесе) мәмілелері мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлкі;

2) тұрғын үй құрылысына қатысу үлесі;

3) банктік шоттарда ақшасы;

4) «ҚР-ның азаматтарына, оралмандарға және ҚР-да тұруға ықтиярхаты бар адамдарға олардың мүлікті жария етуіне байланысты рақымшылық жасау туралы» ҚР-ның Заңына сәйкес жария етілген ақшаны қоспағанда, республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және жеке тұлғаның активтері мен міндеттемелері туралы декларацияны тапсыратын жылдың алдындағы жылдың 31 желтоқсанына қолданыста болатын ең төмен жалақының 500 еселенген мөлшері шегінен аспайтын сомада көрсетілетін қолма-қол ақшасы;

5) ҚР-дағы банктер және банк қызметі туралы ҚР-ның заңнамасына сәйкес құрылған банктерге және банк операциялардың жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарға берешекті қоспағанда, басқа тұлғалардың жеке тұлға алдындағы берешегі (дебиторлық берешек) және (немесе) жеке тұлғаның басқа тұлғалар алдында берешегінің (кредиторлық берешек) – республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және жеке тұлғаның активтері мен міндеттемелері туралы декларацияны тапсыратын жылдың алдындағы жылдың 31 желтоқсанында қолданыста болатын ең төмен жалақының 500 еселенген мөлшеріне тең жиынтық сомадан асқан жағдайда міндеттеменің немесе талаптың туындауына негіз болып табылатын шарт немесе өзге де құжат болған кезде көрсетіледі;

6) өзге де мүліктер.

 

Балқаш ауданы бойынша

                                                                                                    мемлекеттік кірістер басқармасының

«салық төлеушілермен жұмыс жүргізу»

 бөлімінің бас маманы С.Р.Сейтаева

Активтер мен міндеттемелер туралы декларация жасау ерекшеліктері

2020 жылдың 01 қаңтарынан бастап ҚР жалпыға бірдей жеке тұлғалардың табыстарын және мүліктерін декларациялау міндеттемесі кіргізіледі. Активтер мен міндеттемелер туралы декларацияны келесі көрсетілген жеке тұлғалар декларация тапсыратын жылдың 01 қаңтары бойынша ҚР-ның кәмелетке толған азаматы; оралман; тұруға ықтиярхаты бар адам болып табылатын ҚР-ның резиденті; шетелдік немесе азаматтығы жоқ адам (меншік құқығында мемлекеттік немесе өзге де тіркеуге жататын мүлкінің, сондай-ақ құқықтары және (немесе) мәмілелері ҚР-ның аумағында мемлекеттік немесе өзге де тіркеуге жататын мүлкі болған жағдайда); кәмелетке толмаған адам болып табылатын жеке тұлға (меншік құқығында мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлкінің, сондай-ақ құқықтары және (немесе) мәмілелері мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлікінің (жекешелендірілген тұрғын үйге ортақ бірлескен меншік құқығындағы мүлікті қоспағанда), оның ішінде ҚР-ның шегінен тыс жерде болуы; республика аумағында немесе одан тысқары мемлекеттер банктеріндегі барлық жиынтық салымдарының мөлшері 160 еселенген ең төменгі жалақы мөлшерінен асқан жағдайда: ең төмен жалақының
500 еселенген мөлшерінен асатын басқа тұлғалардың осы адам алдындағы берешек (дебиторлық берешек) сомасының және (немесе) осы адамның басқа тұлғалар алдындағы берешек (кредиторлық берешек) сомасының болуы) активтер мен міндеттемелер туралы декларацияны тапсырады және бұл декларация аталған жеке тұлғалардың ҚР-да және оның шегінен тыс жерде мыналардың болуы туралы ақпаратты көрсетуге арналады:

1) мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлкі, сондай-ақ құқықтары және (немесе) мәмілелері мемлекеттік немесе өзге тіркеуге жататын мүлкі;

2) тұрғын үй құрылысына қатысу үлесі;

3) банктік шоттарда ақшасы;

4) «ҚР-ның азаматтарына, оралмандарға және ҚР-да тұруға ықтиярхаты бар адамдарға олардың мүлікті жария етуіне байланысты рақымшылық жасау туралы» ҚР-ның Заңына сәйкес жария етілген ақшаны қоспағанда, республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және жеке тұлғаның активтері мен міндеттемелері туралы декларацияны тапсыратын жылдың алдындағы жылдың 31 желтоқсанына қолданыста болатын ең төмен жалақының 500 еселенген мөлшері шегінен аспайтын сомада көрсетілетін қолма-қол ақшасы;

5) ҚР-дағы банктер және банк қызметі туралы ҚР-ның заңнамасына сәйкес құрылған банктерге және банк операциялардың жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарға берешекті қоспағанда, басқа тұлғалардың жеке тұлға алдындағы берешегі (дебиторлық берешек) және (немесе) жеке тұлғаның басқа тұлғалар алдында берешегінің (кредиторлық берешек) – республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және жеке тұлғаның активтері мен міндеттемелері туралы декларацияны тапсыратын жылдың алдындағы жылдың 31 желтоқсанында қолданыста болатын ең төмен жалақының 500 еселенген мөлшеріне тең жиынтық сомадан асқан жағдайда міндеттеменің немесе талаптың туындауына негіз болып табылатын шарт немесе өзге де құжат болған кезде көрсетіледі;

6) өзге де мүліктер.

 

Балқаш ауданы бойынша

                                                                                                    мемлекеттік кірістер басқармасының

«салық төлеушілермен жұмыс жүргізу»

 бөлімінің бас маманы С.Р.Сейтаева

Салықтық зерттеуді жүргізу тәртібі

Салық төлеушінің (салық агентінің) іс жүзінде бар немесе жоқ екенін растау мақсатында салық органы жүзеге асыратын мемлекеттік бақылаудың өзге нысаны салықтық зерттеп-қарау болып табылады.

Салықтық зерттеп-қарау салық төлеушінің (салық агентінің) тіркеу деректерінде көрсетілген орналасқан жері бойынша жұмыс уақытында жүргізіледі.

Салықтық зерттеуге қатысу үшін куәгерлер Салық кодексінің 71-бабында белгіленген тәртіппен тартылады.

Салықтық зерттеп-қарауды жүргізу үшін:

1) салық төлеушіге (салық агентіне) ішінара салықтық тексеру жүргізу туралы хабарламаны, нұсқаманы, камералдық бақылау нәтижелері бойынша қорытындыны, салықтық тексерудің алдын ала актісін, салықтық тексеру актісін, мүлікке билік етуді шектеу туралы шешімді және (немесе) билік етуі шектелген мүлік тізімдемесінің актісін табыс етудің мүмкін болмауы;

2) салық төлеушінің (салық агентінің) орналасқан жерінде болмауы себебіне орай салық органы хабарламасы бар тапсырыс хатпен пошта арқылы жіберген, осы Кодекстің 114-бабы 2-тармағының 2), 3) және 7) тармақшаларында көзделген хабарламаны пошта немесе өзге байланыс ұйымының қайтаруы негіз болып табылады.

Бұл ретте салық төлеушіге (салық агентіне) қатысты осы тармақшада көзделген негіз бойынша салықтық зерттеп-қарау осындай хатты пошта немесе өзге байланыс ұйымы қайтарған күннен кейін жүргізіледі.

Осы тармақшаның ережелері осы Кодекстің 115-бабының 3-тармағында көзделген жағдайда қолданылмайды;

3) осы Кодекстің 367-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес қосылған құн салығын төлеуші болып табылатын салық төлеушінің тіркеу деректерінде көрсетілген орналасқан жерінде іс жүзінде бар немесе жоқ екенін растау қажеттігі негіз болып табылады.

Салықтық зерттеп-қарау жүргізу үшін осы тармақшада көзделген негіз осы Кодекстің 213 және 214-баптарында айқындалған тәртіппен салықтық есептілікті ұсынуды тоқтата тұрған салық төлеушілерге, сондай-ақ банкроттық рәсімі қолданылған салық төлеушілерге қатысты қолданылмайды;

4) осы Кодекстің 114-бабы 2-тармағының 10) тармақшасында көзделген хабарламаны орындамаған салық төлеушінің, сондай-ақ осы Кодекстің 91-бабына сәйкес әрекет етпейтін деп танылған салық төлеушінің іс жүзінде бар немесе жоқ екенін растау қажеттігі негіз болып табылады.

3. Салықтық зерттеп-қарау нәтижелері бойынша салықтық зерттеп-қарау актісі жасалады, онда:

жасалған жері, күні мен уақыты;

актіні жасаған салық органының лауазымды адамының лауазымы, тегі, аты және әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе);

салық органының атауы;

тартылған куәгердің тегі, аты және әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе), жеке басын куәландыратын құжаттың атауы мен нөмірі, тұрғылықты жерінің мекенжайы;

салық төлеушінің тегі, аты және әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе) және (немесе) атауы, оның сәйкестендіру нөмірі;

салықтық зерттеп-қарау нәтижелері туралы ақпарат көрсетіледі.

Салық органы салық төлеушiнiң тіркеу деректерінде көрсетілген орналасқан жерiнде оның жоқ екені анықталған салықтық зерттеп-қарау актісін жасаған күннен кейiнгi күннен кешiктiрмей, осындай салық төлеушiнiң сәйкестендiру нөмiрiн атауын немесе тегiн, атын, әкесiнiң атын (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе), салықтық зерттеп-қарау актiсiн жүргiзу күнiн көрсете отырып, ол туралы ақпаратты уәкiлеттi органның интернет-ресурсына орналастырады.

4. Осы баптың 2-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген негіз бойынша жүргізілген салықтық зерттеп-қарау нәтижесінде салық төлеушінің тіркеу деректерінде көрсетілген орналасқан жерінде іс жүзінде жоқ екені анықталған жағдайда, салық органы мұндай салық төлеушіге салық төлеушінің орналасқан жерін (жоқ екенін) растау туралы хабарлама жібереді.

5. Салық органы осы баптың 4-тармағында көрсетілген хабарламаны жіберген күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде салық төлеуші салық органына өзі келу тәртібімен салық төлеушінің орналасқан жерін растайтын құжаттардың нотариат куәландырған көшірмелерін қоса бере отырып, салықтық зерттеп-қарау кезінде болмау себептері туралы жазбаша түсінік ұсынуға міндетті.

Мынадай құжаттардың бірі:

жылжымайтын мүлікке меншік (оны пайдалану) құқығын растайтын құжат;

орналасқан жері ретінде мәлімделген жылжымайтын мүлік меншік құқығында болатын жеке тұлғаның жазбаша келісімі салық төлеушінің орналасқан жерін растайтын құжат болып табылады.

Салық төлеушінің орналасқан жерін растайтын құжаттың көшірмесін нотариат куәландыратын және оны салық органына ұсынатын күндер арасындағы мерзім он жұмыс күнінен аспауға тиіс.

Салық төлеуші осы тармақтың бірінші бөлігінде көрсетілген талапты орындамаған жағдайда, салық органы мынадай әрекеттердің бірін жүзеге асырады:

1) осы Кодекстің 118-бабы 1-тармағының 6) тармақшасына сәйкес мұндай салық төлеушінің банктік шоттары бойынша шығыс операцияларын тоқтата тұрады;

2) жазбаша түсінік ұсыну үшін осы тармақта белгіленген мерзімнің соңғы күніне мұндай салық төлеушіде ашылған банктік шоттар болмаған жағдайда, осы Кодекстің 85-бабының 4-тармағында айқындалған тәртіппен қосылған құн салығы бойынша тіркеу есебінен шығаруды жүргізеді.

6. Осы баптың 5-тармағы төртінші бөлігінің 1) тармақшасында көрсетілген жағдайда, салық төлеуші өзінің банктік шоттары бойынша шығыс операциялары тоқтатыла тұрған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде салық органына өзі келу тәртібімен салықтық зерттеп-қарау кезінде орналасқан жерінде болмау себептері туралы жазбаша түсінік ұсынуға міндетті.

Салық төлеуші осы тармақтың бірінші бөлігінде белгіленген талапты орындамаған жағдайда, салық органы осы Кодекстің 85-бабының 4-тармағында айқындалған тәртіппен мұндай салық төлеушіні қосылған құн салығы бойынша тіркеу есебінен шығаруды жүргізеді.

Балқаш ауданы бойынша

                                                                                                    мемлекеттік кірістер басқармасының

«салық төлеушілермен жұмыс жүргізу»

 бөлімінің бас маманы С.Р.Сейтаева

Ішкі категориялар

  • Объявление

    27апреля 2018 года от 10-00 до 13-00 в зданий "Нұр Отан" по Балхашскому району пройдет передвижной общественный прием граждан по личным вопросам с участием заместителя руководителя Департамента национального бюро по противодействию коррупции по Алматинской области Жасуланом Кенжебаевичем Тажибаевым

Карта сайта